Ir al contenido principal

La marquesina [in Spanish]

La cuenta atras ha comenzado y hay que ponerse al dia de como me voy a encontrar mi tierra despues de una año fuera. Hoy he descubierto a la Marquesina, personaje de una serie de ficción llamada Terapia de grupo de la Television Publica de Asturias.

No me he resistido y he tenido que hacer un post, a pesar que es muy freak. Me reí a rabiar en cada uno de los videos que hay colgados en Youtube. Brutal.

Por cierto:
Quies un pocu chorizu?








Comentarios

boronat ha dicho que…
¿y has visto los de El Chigre?

Páaaapa, quiero un aipod... Porque un paisano tien que facer coses... tien que llenar la so vida de coses...
Carlos Tejo ha dicho que…
Si. De echo llegue a la marquesina desde los videos del Chigre. Tremendos!!

Nos vemos el viernes!
Laura ha dicho que…
Una correición, el 2u videu ye un fragmentu d'una entrevista a Ambás, la marquesina ehí ye un personaxe secundariu. Un personaxe, sin gracia nenguna y con una carga de mal gustu, y considerau en dellos foros perinsultante.

Ta claro que'l que salva la entrevista ye l´'únicu que nun tien el guión escritu. Da que pensar...
Carlos Tejo ha dicho que…
La gracia depende del que vea el video. A mi me hizo gracia y mucha!
Asin que na, a seguir asi Marquesina!

Que llambiona ye ella ...